Twee jonge jongens (6 en 7) in Zwitserland zijn geëlektrocuteerd terwijl ze in bad zaten. Er was een föhn in het bad terecht gekomen. 

Hoe dat kon gebeuren is volgens de politie nog niet duidelijk, meldt de Zwitserse krant Blick. De föhn veroorzaakte kortsluiting waardoor de twee jongetjes ernstig gewond raakten.

De ouders konden de jongens nog uit het bad halen. De gealarmeerde hulpdiensten brachten hen naar het ziekenhuis. Daar overleden de twee aan hun verwondingen.

Share.

About Author

The Unknown Known

'Some say it's impossible for him to wear socks, and he can open a beer bottle with his testes!'

Leave A Reply